11 novembro, 2013

EMA 2O13

Boa tarde a todos, eu tenho andando um bocado desaparecida por esta zona, eu sei, mas tenho estado com exames e essas coisinhas "obrigatórias", ahah. Mas bem, não é isso que me trás aqui, o que me trás aqui é sim os EMA, que deram este domingo (10) em Amesterdão!
Gostei do show, mas mais uma vez não é isso que me trás aqui, mas sim as roupas que por lá passaram.


---

Good afternoon everyone, I got a bit disappeared walking through this area, I know, but I've been with exams and those little things "mandatory", ahah. But well, that's not what brings me here, what brings me here is rather the EMA, which gave this Sunday (10) in Amsterdam!
I liked the show, but again that's not what brings me here, but the clothes that passed through there.


Elli Goulding


Muito simples, desde a maquilhagem ao vestido. Vestido este de renda, a mostrar a pele, faz-me lembrar a Fergie nos Grammy de 2012 quando apareceu com o Jean Paul Gaultier, mas em laranja.  
--
Very simple, from makeup to dress. Dress this income, showing skin, reminds me of Fergie, on the Grammy in 2012 when she appeared with Jean Paul Gaultier, but in orange.


Katy Perry 



Parece uma boneca, estilo clássico e uma maquilhagem muito suave. Gostei. 
--
She looks like a doll, classic style and a very soft makeup. Love it.

Rita Ora



Uma palavra, adorei! Acho que encaixa tudo na perfeição. 
--
Two words, loved it! I think everything fits perfectly

Miley Cyrus


Pronto, já não era a mesma coisa se a Miley não decidi-se ser diferente. Pelo que sei, ela escolheu esta indumentaria, para fazer um protesto. Ora, como se lê no vestido "Please stop violence" ( Por favor pare com a violência ) , e fê-lo usando a cara de dois rappers bastante conhecidos - The Notorious B.I.G. e Tupac Shakur - os quais foram vítimas de violência durante a adolescência. 
Mas aquelas botas, oh Miley...
--
Okay, that was not the same if Miley did not decide to be different. For all I know, she
  chose this clothing to make a protest. Now, as we read in dress "Please stop violence", and made it the face using two well known rappers - The Notorious BIG & Tupac Shakur - who were victims of bulling during adolescence.
But those boots, oh Miley ...

Ariana Grande 


Esta linda, o vestido é maravilhoso e a maquilhagem está deslumbrante. A sua imagem de marca. Só acho que ela tem uma cara tão de menina (num bom sentido) e o vestido torna-a mais velha. Mas mais uma vez é lindo. 
--
She looks beautiful, the dress is gorgeous and the makeup is stunning. Its brand image. I just think she has a face as the girl (in a good way) and the dress becomes the oldest. But once again it's beautiful.


Bom, estes são os vestidos que mais chamaram a minha atenção nos EMA, espero que gostei e já agora que digam o acharam de cada um. Beijinho e boa semana!! 

--

Well, these are the dresses that most caught my attention in the EMA, I hope you have enjoyed it and nowtell me what do you think of the EMA and the dresses. Kisses everyone and good week!! 

Ellie Goulskkkkding

3 comentários:

  1. great post! they looked amazing
    all of them!
    but i think i like Rita Ora's look a bit more :)
    i love it when she rocks that red lipstick!
    xoxo Rose
    Bogibo

    ResponderEliminar
  2. I also like more the Rita Ora's look, thanks a lot :D Xo *

    ResponderEliminar
  3. Miley was her most hideous self!

    xoxo
    Froso
    Style Nirvana

    ResponderEliminar

Obrigada pela tua opinião, responderei no teu blog :)
Beijinhos *